27 Mart 2015 Cuma

YALI PEMBE - KİVİ YEŞİLİ KUTULARIM

Yeni hobi köşemin duvar raflarında hem ıvır zıvır depolasın hem de cıvıl cıvıl görünsün diye eldeki kutuları dönüştürdüm.

Kivi yeşili ve yalı pembe rengi akrilik boyalarım vardı. Sadece renklerine vurulup almıştım da kullanmak kısmet olmamıştı. Deichmann ayakkabı kutusu vardı, bir baktım ki o da aynı yeşildi. Dantel bantlarım vardı, bir baktım ki renkleri çok uyumlu olacak. Hemen kolları sıvadım.



Önce ayakkabı kutusunu marka kısmı kapanacak kadar pıt pıtlayarak boyadım. 


Sonra da kendinden yapışkanlı pembe dantel bantımı çevresine geçirdim. 

Gelelim yalı pembe kutuya....


Sığ ve geniş, kapak kısmı mıknatıslı kapamalı bir kutum vardı. Bu aslında bir bankanın vip müşterilerine verdiği yeni yıl ajandası, takvim, vs lerin sunulduğu oldukça sert ve kalın kartondan yapılmış bir kutuydu. Aile büyüklerinden çeşitli çalışmalarımda kullanabileceğimi düşenerek topladığım el yapımı dantellerimi muhafaza etmek için iyi bir alternatif olduğunu düşündüm ve yalı pembeyle 2-3 kat pıt pıtlayarak boyadım. 

Çok daha değişik şekillerde, özellikle kapak üstü için muazzam kombinasyonlarla süslenip evin baş tacı edilebilecek cinsten bir kutuydu aslında. Ama ben rafta üst üste dursunlar istediğimden üzerini sadece boyadım. 



Yeşil dantel bantı da kapağın alt ön tarafına yapıştırdım. 

Bu arada üstteki yeşil ayakkabı kutusuna yalı pembe ile puanlar yapmak istedim. Ama sonucunu beğenmedim. Yine kivi yeşili tonlarında kumaş bantım varmış, onunla üstünü tekrar kapladım. Bir de renkleri uyumlu washi buldum, en altına da ondan geçtim. 

Kabartmalı kuş etiketlerimi de yapıştırınca çok içime sindi. Çok basit ve cıvıl cıvıl oldu.


Cıvıl cıvıl kalmanız dileğiyle...


2 yorum:

  1. Bu kutular çok güzel olmuş yeşille pembenin uyumuna bayıldım. Ellerine saglık canım...Berrin

    YanıtlaSil