27 Mart 2015 Cuma

BİR YALI PEMBE-KİVİ YEŞİLİ KUTU DAHA

Bugün hastalıktan dolayı işe gidemeyince nicedir yazması aklımda, fotoları telefonumda olan postları bir çırpıda yayınlamaya niyetlendim.

Yeni hobi köşem için yaptığım bir kivi yeşili-yalı pembe kombinasyonu kutumu daha sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bu kutu yaklaşık 15 senedir benimle. Bir arkadaşımın hediyesiydi. Çok badireler atlattı, çok amaçlara hizmet etti. En sonunda dönüşüme uğradı.

Bir güzel zımparaladım onu, hafifçe sünger zımparayla. Gövdeyi kivi yeşiline 3 kat boyadım. Hasır gibi bağ yerlerini de yalı pembeye boyadım. Taşmalar oldu tabiki, ama şansıma 2 renk de birbirini  iyi kapatıyordu. Gittikçe incelttiğim fırçalarla taşmaları tekrar tekrar toparladım.

En son da peçete desenleri yapıştırdım.

Şimdi de beğenilerinize sunuyorum.

Diğer yalı pembe-kivi yeşili kutularım da burada.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder