27 Mart 2015 Cuma

ÇUVALLA DEFTER KAPLAMA ve PEÇETE DEKUPAJ

Çuvala peçete dekupajı...

Bir de defter kaplamayı denedim çuvalla, ki Gutermann sağolsun, çok güzel sonuç aldım.

Gutermann kumaş yapıştırıcısı marifetiyle, bildiğimiz usulle, yani kağıtla kaplar gibi defter kapladım. İçe kıvırdığım yerlerini gutermannla yapıştırdım. Üzerine de bir peçete desenini kumaş için peçete tutkalıyla yapıştırdım. 



Solda tutkalın henüz kurumadan ki hali görünüyor. Sağda da tamamen kuruduktan sonraki hali... Birkaç aydır kullanıyorum. Çuvalda atma falan olmadı. Tavsiyem her zamanki gibi Gutermann çünkü çok süper tutuyor, çok sağlam sonuç veriyor. 

Ancak peçete çok ince bir şey olduğundan, açık renkli kısımlarda çuval attan rengini verir. Açık krem rengi çuvala her tür peçete gidiyor da, çuvalın rengi koyulaştıkça peçete desenini de koyusundan seçmek gerekiyor. 

Hobinizle kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder