27 Mart 2015 Cuma

WASHI BANTLARIMA STAND


Yeni hobi köşem (my craft room) için tasarladığım "WASHI STAND" ımı nasıl yaptım?

Mutfaktaki ahşap kesme tahtam, kenarlarından ayrılmıştı. Ben de ayrılan kenar parçasını, o zamanlar ahşap boyama işine yeni başlamanın acemiliğini çıkarmak ve POLİSAN Home Cosmetics su bazlı ahşap boyasını denemiş olmak için beyaza boyamıştım. Ama aylardır bir küçük beyaz tahta parçası olarak elimde duruyordu.

Bir de oğlanın kumaş büyükçe bir oyuncak sepetinin dört kenarına dik dursunlar diye kumaş içinden geçirilmiş metal çubuklar vardı. Kenarlardan fırlamaya başlayan bu çubukları tehlike arzettiğinden çıkarıp, bir gün lazım olurlar diye saklıyordum. Hobi köşemle uğraşırken bu çubukları bu tahtaya çakarak bir "washi tape stand" oluşturma fikrim geldi. Darbeli matkabımın uygun ucuyla 4 delik delip, çubukları bu deliklere çaktım.

Sonuç fotoğraflarda...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder