2 Mart 2015 Pazartesi

MAC GÖZ ALTI KAPATICISI (STUDIO FINISH CONCEALER) - EKSİ İKİ

"Biraz da yeresim geldi" konseptli yeni düşüncelerimle merhaba...
 
MAC, hepimizin bildiği, çoğumuzun sıklıkla tercih ettiği veya tercih etmeye özendiği profesyonel makyaj ürünü iddiasında bir marka. Ancak ben biraz şişirilmiş olduğunu düşünüyorum. Göz kalemini, far bazı olarak kullandığım paint pot'larını ve fırçalarını saymazsak (ki bunlar makyajın en asli unsurlarıdır.) özenip aldığım bir kaç ürününü maalesef yedeklerime bile giremeden çöple buluşturdum.
 
Fotoğraftaki bu MAC STUDIO FINISH  kapatıcı ise, öncelikle çok zor bir ürün. Yapısı aşırı kalın ve sert. Sırf bunu hakkıyla kullanabilmek için yine MAC'in ürünün kendinden daha pahalı olan fırçasını da almıştım. Ancak fırçayla kullanımda bile çok zorlandım. Bu kadar zor kullanım beraberinde gün içinde çizgilerin arasında birikmeyi getiriyor tabii ki. "Altına mutlaka nemlendirici sürün, sürmezseniz olmaz tabi." diyor MAC'in makyaj artistleri (!) ama ben elbette ki nemlendirici sürerek yaptığım uygulamaları aktarıyorum size.
 

Daha iyisini bulabilme umuduyla yedeklerime çektiğim Loreal Touche Magic fırçalı kapatıcı ve Max Factor stick kapatıcıyı bir gün dayanamayıp; bir gözüme bunlar, diğer gözüme MAC sürerek denemiştim. Ve baktım ki hem kapatıcılıkta hiç fark yok, hem de onlar göz altımda birikme yapmadı, MAC yaptı. Ben niye bunu sürmek için bu kadar çile çekiyorum ki o zaman demiştim.
 
MAC'in başka yapıda kapatıcıları da var. Bana kendilerince bana uygun görülüp tavsiye edileni budur. Belki diğerleri güzeldir. Ayrıca gözaltı dışında, sivilce vs gibi sorunlu yerlerde kapatıcılık sağlamak için elbetteki güzel bir ürün. Ancak far bazı olarak kullandığım MAC Paint Pot'un painterly rengi, ton olarak az koyu gelse de, üzerinden pudra geçince kusur kapatmada gayet başarılı.    
 
Gerçekten çok şans verdim bu ürüne. Benim için MAC'in marka değerini bitiren üründür. Özetle, HİÇ SEVMEDİM.:) Bu aralar göz altı kapatıcısında daha iyisini bulana kadar Loreal ile mutluyum.
 
MAC STUDIO FINISH CONCEALER  CIVIL CIVIL PUANI: EKSİ İKİ
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder