28 Ocak 2015 Çarşamba

LA PRAIRIE CELLULAR TREATMENT FOUNDATION • POWDER FINISH (PUDRA)- ARTI İKİ

Bir son nokta ürün ile tekrar merhaba....

Yaklaşık 4-5 yıl önce, büyük kozmetik shoplardan birinde amaçsızca dolaşmanın hazin sonu olarak bir sabah gözümü açtığımda kendimi bu oldukça pahalı pudrayı almış olarak buldum.  Bu meşhur dükkanların ukala güzellik uzmanlarınca dayatılan pahalı ürünlerden hiç bir zaman memnun kalmamış biri olarak, tabii ki büyük bir önyargıyla kullanmaya başladım. Ama bu sefer müdavimi oldum. Kısa bir araştırma sonucu çoğu ünlünün de pudra olarak bu ürünü tercih ettiğini, yorum yapanların da benimle aynı fikirde olduğunu gördüm. Şu anda 200 TL gibi bir fiyatı var, ama helal olsun :)  Bence imkanlarını zorlayabilecekler için paraya kıyıp alınabilecek yegane üründür.

Aslında fondoten diye satılıyor. Adında da pudra bitişli fondoten diyor. Ama bildiğimiz pudra. Islak ya da kuru olarak kullanılabiliyor ve fondöten ihtiyacını ortadan kaldırıyor. Bir dolu makyaj malzemem var ancak bu ürün sayesinde hiç fondötenim yok. Akmıyor, toplanmıyor, kendini bırakmıyor, kapatıyor, ton süper... Gece makyajında bile sadece bunu kullanıyorum. Daha ne diyeyim. Gerçekten kalitenin dibi yani :) Cameo rengi bana uyan bu ürünü şiddetle tavsiye ederim.




LA PRAIRIE  CELLULAR TREATMENT FOUNDATION CIVIL CIVIL PUANI: ARTI İKİ

2 yorum:

  1. Ben profiline yorum yapmak istiyorum yani bayıldım profiline Özge...Evet arkadaşım ben de seni bu profilinden dolayı seviyorum...Berrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın. Çok teşekkür ederim. http://ozgecivil.blogspot.com.tr/2014/12/merhaba.html?m=1#comments
      'Merhaba' başlıklı postumda daha derli toplu duruyor.

      Sil