2 Ocak 2015 Cuma

ÇUVAL KUMAŞLA KUTU YENİLEME

Merhaba...

Bugün sizlere eski bir çikolata kutusunun dönüşümünü anlatmak istiyorum.

Kutunun hiç işlem görmemiş halini fotoğraflamamışım maalesef :(

Fotoğrafta beyaz akrilik boya ile boyanmış yerler, önceden kırmızı idi. Deri görünümlü bir yapısı vardı. Boyayınca derinin damarlı hali bozulmadı, hoş oldu.

Kapak kısmı fotoğrafta da görüleceği üzere kadife gibi bir malzemedendi. Alt tarafı beyaza boyarken boya sıçratmamak için kağıt bantla kapağın kenarlarını bantladım. Daha sonra yine Gutermann kumaş yapıştırıcı marifetiyle kapak kısmını çuval kumaşı ile kapladım.

Yükseklik verecek derecede kalın bir kartonun üzerine internette bulduğum hoş bir görseli dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. Kartonu da çuvalla kapladığım kapağın ortasına...


Kağıdın üzerine tekrar dekupaj tutkalı sürdüm ve hava kabarcıklarını almak maksadıyla parmağımla üzerinde gezinirken çizgi çizgi eskitme tarzı hoş efektler ortaya çıktı. :) 


















Sonra da etrafına pamuk dantel yapıştırıp çerçeveledim. Çuval kesim yerlerinden çok atan bir kumaş. Kenarlar ve ön tarafını içe katlayarak yapıştırdım. Ancak çuvalın kapağın arkasına gelen kısmı için böyle bir imkan olmadığından yatay iplerden birkaç sıra çekip çıkardıktan sonra püskül tarzı olan uç kısımlara şeffaf oje sürdüm. Yaklaşık 2 aydır evimde aktif bir şekilde kullanıyorum ki hiç bir yerinden en ufak bir atma-kopma olmadı. 



Umarım beğenirsiniz. 
Hobinizle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder