6 Ocak 2015 Salı

DR. MURAD AKNE KURUTUCU ve YAĞLI CİLTLER İÇİN ANTI AGING KREM - EKSİ İKİ

Merhabalar herkese...

Kullandığım kozmetik ürünlere ilişkin kendi yorumlarımı paylaşmak adına ilk postum...

Malum çiçeği burnunda bir blogger olarak, herhangi bir markayla maddi veya manevi herhangi bir bağlantım yoktur. Kimseyi incitmek veya kimseden hınç almak gibi bir yaklaşımım da yoktur. Hiç bir marka veya ürünle hatır-gönül ilişkim de yoktur.

Yağlı, gözenekli, akneye meyilli bir cildim var. Parlama sorunu ve akneler ile hep uğraşmışımdır. Zaman zaman bana iyi gelen ürünleri buldum, zaman zaman da hiç bir işe yaramayan ürünlerle kozmetik dünyasına inancımı kaybettim.

Ancak denediğim ürünler arasında en kötü, korkunç, işe yaramaz derecesini bile aşmış zarar veren mertebesine ulaşmış bir marka vardır ki o da DR.MURAD...

Kullanıp da memnun kalan var mıdır, meraktayım.

Bu markanın akne kurutucu ve yağlı ciltler için yaşlanma karşıtı nemlendiricisine dair yorumlarım aşağıda


Dr Murad Blemish Spot Treatment isimli lokal akne kurutucu olduğu iddia edilen ürün, aknenin hem kendisi üzerinde hiç bir etkide bulunmamakta, hem de aknenin baş kısmından en milimetrik bir taşma olması halinde bile şiddetli yanma, kızarma ve kaşıntı yapmaktadır. Ürünün kendi açıklamasında da zaten akne dışına taşırmadan sürülmesi gerektiği belirtilmiştir. Ancak akne çok aktif, dolu dolu değilse veya minikse de taşırmış gibi kızartmaktadır. Bu kızarıklık ve kaşınma 24 saate kadar da devam etmekte ve 24 saat sonra eskisinden daha kötü bir cilde kavuşulmuş olmaktadır. Sayısız defalar belki bir işe yarar diye iddialı aknelerde denemişimdir. Yangından kaçarken doluya tutulmak ... 



Dr. Murad Blemish Spot Treatment (Akne kurutucu) CIVIL CIVIL PUANI: Eksi 2 



Dr. Murad Anti-aging moisturizer SBF 20 for blemish prone skin isimli krem ise 'yağlı ciltlerin de yaşlanma karşıtı bir bakıma ihtiyacı olduğu' gibi makul ve kendine çeken bir fikirden doğmuşsa da inanın "parayı çöpe atmak" deyiminin tam karşılığı bir ürün.

Bu ürünü bana satan uzman (!), her ne kadar SPF'li olsa da gece kremi olarak kullanmamı tavsiye etmişti. İlk kez gece uygulamıştım ve sabah kalktığımda cildimde karartı derecesinde kötü bir yorgunluk ve aşırı yağlanma vardı. Yani yağlı ve çökmüş bir cilt isteyenler için yapılmış sanırım denecek kadar. Kendisine bir müddet sonra gündüz kremi olarak da şans vermiştim. Ama o da hüsrandı. Çok ucuz bir ürün olmadığından da, bari ellerime süreyim demiştim ancak ellerimi bile iğrenç yapmıştı. 

Dr. Murad Anti-aging moisturizer SBF 20 for blemish prone skin (Yağlı/sivilceli ciltler için yaşlanma karşıtı nemlendirici) CIVIL CIVIL PUANI: Eksi 2 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder