11 Ocak 2015 Pazar

AKNE İZLERİ İÇİN BURT'S BEES PİŞİK KREMİ - ARTI BİR

Bir süre önce Pinterest'te çinko içeriği dolayısıyla pişik kremlerinin akne izleriyle mücadelede kullanıldığına ilişkin pinlere denk gelmiştim. 

Bu çetin savaşta en iyi olduğu iddia edilen pişik kremi BURT'S BEES BABY BEE BEBEK PİŞİK KREMİ'nden bir tane edindim. İnternet sitesinden araştırdığımda kullanım alanları arasında yağlı cilt problemlerine de yer verildiğini gördüm. (Detaylı bilgi için bakınız.) Kremin çok doygun bir yapısı olduğundan yüzde dağılması pek kolay olmuyor ve beyaz bir tabaka halinde ciltte kalıyor. Ancak akne etrafındaki kızarıklıklara gerçekten iyi geliyor. Tüm yüzden ziyade lokal olarak akne izneleri bulunan yerlerde birdenbire mucize yaratmasa da gözle görülür iyileştirme etkisi var. 








BURT'S BEES BABY BEE DIAPER OINTMENT (BEBEK PİŞİK KREMİ) CIVIL CIVIL PUANI: ARTI BİR.



2 yorum:

  1. Kuru ciltler için de tavsiyelerini bekliyorum...Berrin

    YanıtlaSil
  2. Berrincim kuru ve mükemmel bir cilt sahibi olarak senin tavsiyelerini okuyucularımla buluşturmak isterim. Benden maalesef kuru cilde uygun ürün yorumumum pek çıkacağını sanmıyorum :)

    YanıtlaSil