27 Mart 2015 Cuma

PEÇETE DEKUPAJI VE DANTELLE METAL KUTU DÖNÜŞÜMÜ

Çok zevkle yaptığım bir çalışma oldu ...

Çok sevdiğim bir arkadaşımın ricası üzerine, bana verdiği büyük metal kutunun dönüşümünü, çocuk odasında da kullanılabilecek nitelikle cıvıl cıvıl tasarlamaya çalıştım. 



Önce kutuyu beyaz akrilik boya ile 3 kat sünger fırçayla pıt pıtlayarak boyadım. Resimde görülen peçetelerden desenler kesip kapak üzerine kendimce bir kombinasyon yarattım. 


Kutunun yan tarafları için de evdeki bir mavi dantelin çok uygun olacağını düşündüm ve danteli çepeçevre porselenleştirme medyumu ile yapıştırdım. Amacım hem kumaş görüntüsü yerine daha sert ve dayananıklı bir görüntü yaratmak hem de dantelin zamanla kir tutmasına karşı direnmekti. Porselenleştirme medyumu yerine dekupaj tutkalı ile de yapılabilir. Ama ben dekupaj tutkalına göre daha sert porselenimsi bir görüntü arzuladım. Tamamen kuruduktan sonra da kutunun tamamına mat sprey vernik sıktım.




Atmaya kıyılamayan metal ürün kutuları için sergilik bir fikir...

Hobinizle kalın...


1 yorum: