21 Temmuz 2015 Salı

AKNE VE YAĞLI CİLT PROBLEMİNİN ÇÖZÜMÜ: KIRMIZI REİJİ MANTARLI KEÇİ SÜTLÜ SABUN

Merhabalar...

Başlıkta da belirttiğim gibi yüzümdeki akne sorunundan GanoSoap diye bilinen, kırmızı reiji mantarlı, keçi sütlü sabunla kurtuldum. Maalesef ki bu ürün grubu, hiç güven telkin etmeyen bir saadet zinciri mantığıyla (network marketing) satılıyor. Temin etmek isterken kendimi ürün satışı yapıp para kazanma derdinde olan bir pazarlamacı karakterinde görmek istemiyorum. Tesadüf eseri elime ulaştı diyebilirim. Yüz temizleyici olarak kış ortasından beri bu sabunu kullanıyorum sabah-akşam. Sivilcelerimden eser kalmadı, hatta sivilce mücadelesi ürünleri elimde kaldı diyebilirim.:) Bir ara yüzüm alıştı sanırım, yağlanma sorunu tekrar baş gösteriyordu ki tekrar Body Shop Yeşil Çaylı- La Roche Effaclar ikilisine kısa bir geçiş yapıp, geri geldim. (Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Yıkama Jeli - La Roche Posay Effaclar Jel yorumum için tıklayabilirsiniz.)

Acaip de uzun ömürlü bir sabun. Google'da ufak bir tarama yaptım, gerçekten bu ürünü kullanıp doğru düzgün yorum yazana rastlamadım. Hep pazarlama linkleri geliyor, ya da merak edenlerin altına pazarlamacılar hemen yorumla atlıyor.

Ben görseldeki sabunu kullandım. Keçi sütlü sabun diye satılıyor. Temeli de kırmızı mantar. Yani bana iyi gelen bu mantar mı keçi sütü mü bilemiycem. Aktarlarda normal keçi sütlü sabun da satılıyormuş. Onu da denemekte fayda var.

Cildimin özellikle T bölgesi çok çok yağlı. Sivilceler de genellikle çene yanı-yanak altı kısımlarda çıkıyordu. Çıkmaya başlayınca da etrafına sıvanıp ürüyorlardı. Söndüğünde de kırmızı izler kalıyordu. Bu sabunla hem izler, hem sivilceler bir daha çıkmamak üzere kayboldu diyebilirim. Tek tük çıkan iddiasız sivilceleri saymazsak.

Köpüğünü yüzde bir 10 dk bekletip yıkamak tavsiye edildi bana. Bir kaç defa denedim. Cildim oldukça kurudu ama kurumaktan beter olmadı. Yani kuruması bir rahatsızlık vermedi, ilave bir nemlendiriciye ihtiyaç duymadım.

İlk kullanmaya başladığımda çok aknem ve izlerim vardı. Kısa bir süre sonra sönüverdiklerini görünce bekletmeli uygulama yapmaya bir daha ihtiyaç duymadım açıkçası. Arada bir yağlanma falan tekrar hortlayınca banyo esnasında bekletmeli uygulama yapıyorum.

Şimdiye kadar bunu yazmaya çok niyetlendim ama tavsiye verirken okuyanları bu anlamsız pazarlama taktikleri ve işe yaramaz ürünler girdabına çekmek istemedim. Ben bu ürün grubundan (çayı, kahvesi, hapı, diş macunu, vs ne ararsan var:)) sadece bu sabundan memnun kaldım. Ama dediğim gibi satış mantığı beni acaip irrite ediyor, sabun bittikten sonra çokça cildim bozulmazsa bir daha temin etmek için bu girdaba girmek istemiyorum.

Size de denk gelirse bilginiz olsun, CIVIL CIVIL PUANI: ARTI İKİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder