8 Ocak 2015 Perşembe

AKNE İÇİN YÜZ TEMİZLİĞİNDE LA ROCHE POSAY EFFACLAR - BODY SHOP ÇAY AĞACI ÖZLÜ SERİ - ARTI İKİ

Yeniden merhabalar...

Bu aralar bir süredir akne belasından muzdarip idim. THE BODY SHOP ÇAY AĞACI ÖZLÜ YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜNÜ eskiden uzunca bir süre kullanmıştım. Aslında kendisiyle bir derdim yoktu. Ama gerek alışverişlerde muhattap olunan çok bilmiş güzellik uzmanı satıcılar gerekse reklam ayaklı haberler vs'nin baskısı ile daha dermokozmetik cinsinden kaliteli ürünlere yönelme hevesim baş göstermişti. Ben de biraz araştırdıktan sonra LA ROCHE POSAY EFFACLAR JEL kullanmaya başlamıştım.

EFFACLAR'ın ileri düzey yağlı ciltler için uygun olduğunu söyleyebilirim. Ki ben de onlardan biriyim. Kullanmaya başladığımda dudak kenarlarımı ve yanak üstlerini inanılmaz derecede kuruttu. Hatta birkaç hafta Bepanthene ile destek yapmıştım. Alıştıktan sonra fiyatı da makul olan bu ürünü, doktorlarca reçete edildiğine de güvenerek, mucize yaratmasa da (mucizeyi zaten tek başına bir yüz temizleme ürününden de beklemiyordum.) cildimi dinginleştirdiği için 2 yılı aşkın süredir kullanıyordum.







Ama bir aydır, birdenbire nükseden yeni nesil aknelerimle ve onların artış hızıyla hiç bir şekilde başedemedim. Denemelerim sırasında daha önce kampanyaya denk getirip aldığım THE BODY SHOP ÇAY AĞACI ÖZLÜ RENKLİ BB KREM'e gitti elim. Amacım da makyajla akne kapatmak için yağlandırmayan bir zemin oluşturmaktı. Ertesi sabah aknelerimin söndüğünü gördüm. İçleri sanki kendiliğinden boşalmıştı ve sadece izleri kalmıştı. Bir aydır çektiğim çilenin ilacı bu serideydi demek. Ben de hemen eski dostum THE BODY SHOP ÇAY AĞACI ÖZLÜ YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜnden aldım. Bir kaç gün içinde hem yeni akne oluşumunu kesti, hem de mevcutları neredeyse tamamen söndürdü. Kalan izleriyle savaşımda da yeni bir ürün keşfettim. Onu da burada anlattım.





Neticede yüz temizleme ürünlerinde çok uzun süreler aynı ürüne devam etmek sanırım cildin alışıp artık tepki vermemesine neden oluyor. O ürünü kullanmanıza sebep olan sorun yeniden gündeme gelince, alternatife geçmek gerekiyor.

Dolayısıyla bu iki ürünün dönüşümlü kullanılması şartıyla CIVIL CIVIL PUANI: ARTI İKİ 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder