22 Temmuz 2015 Çarşamba

THE BODY SHOP KENEVİR EL VE AYAK KREMİ

Yıllar önce bir kış, ellerimin üzeri nasıl kurumuştu anlatamam. Kuruluktan yaralar çıkmaya başlamıştı, elimin üstü minik kırmızı yarıklarla kaplanmıştı. Sıradan el kremlerinin (nivea, arka, neutrogena, vs) envai çeşit serisini edinmiştim ama bir türlü şifa bulamıyordum.
 
Bir gün Body Shop mağasına girip el kremi sordum. Satıcı bayan bana bu Kenevirli el kremini çok methetti. Hatta doktorların bile bunu önerdiğini söyledi. O gün bugündür vazgeçilmezim oldu.
 
El kremindeki başarısına istinaden, kurulukta ve çatlamalarda sınır tanımayan ayaklarıma da bu serinin ayak kremini kullanmaya başladım.
 
İkisinden de inanılmaz memnunum. Bazen egzamamsı pütürcükler oluştuğunda bile ilaç gibi geliyor, çok etkili. Tek ve kesin çözüm. Şiddetle tavsiye ederim.
 
Ancak bu kremlerin kokusu pek hoş değil. Garip bir kokusu var, mis gibi değil yani. Ama kokusundan dolayı bir rahatsızlık hissetmiyorum. Sürdükten sonra o koku kaybolup gidiyor.
 
İnce yapılı bir kremde değil. İnce yapılılar hiç etki etmiyor zaten.  
 
Bilen biliyor bu kremi ki, çoğunlukla kalmamış oluyor. Geldiğinde de hemen bitiyor. Alışveriş sitelerinde çıkan The Body Shop satışalarında da ya bu ürün hiç olmuyor, ya da hemen tükenmiş oluyor.

Şu an itibariye The Body Shop'un kendi web sitesinde (tıklayın) bunun el kremi görünmüyor. Ama birkaç hafta önce ben mağazadan almıştım. En çok satanlar kategorisinde yer alıyor.

CIVIL CIVIL PUANI: ARTI İKİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder