27 Mart 2015 Cuma

KANVAS PANEL ÜZERİNE KARIŞIK TEKNİK DUVAR PANOSU

Cıvıl cıvıl bir merhaba daha...

Kanvas panel olarak satılan bu nesne aslında bildiğimiz kanvas tuvallerin çerçevesiz halinden ibaret. 

Ben internetten bulduğum ve renkli çıktısını aldığım bir görseli önce etrafından şekilli makasla kestim. Sonra da dekupaj tutkalıyla yapıştırdım. Tutkalla üzerinden bolca gelgit yaparak canvas dokusunun az da olsa resime geçmesini sağladım. 


Baktım çok çiğ duruyor. Bej rengi akrilik boyaya yer yer sarı yer yer kahverengi ekleyerek pıtpıtlayarak hafifçe de resme taşacak şekilde etrafından boyadım. 




Bu boyama işleminin de tuvalle resim arasında istediğim geçişi sağlamaması nedeniyle, resim etrafına pamuk dantelden çerçeve yaptım. Sonra da üstteki fotoğrafta görülen peçetemin gülünün resmin içindeki gülle tıpatıp denecek kadar uyumlu olduğunu anlayınca, doğaçlama aşağıdaki pano oluşuverdi. 


Bunu duvara asmak için bir kurdelenin güzel duracağını düşündüm. Ve inanmayacaksınız ama Gutermann ile arkadan kurdele yapıştırıp çiviye astım. Harbi sağlam yapıştırıcı. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder