25 Aralık 2014 Perşembe

MİNİ KONSOLUMU BOYADIM

Yine evde oradan oraya savrulan ama elden çıkarmaya da kıyamadığım ahşap minik konsoluma boyama-peçete dekupaj uyguladım. Bence çok güzel oldu.





Zaten cilası bozulmuş, yıpranmış durumda olan mini konsolu önce çok da abartmadan zımparaladım. 


Nemli bir bezle tozuna aldıktan sonra, her kat arasında en az 1 gün bekleyerek 4 kat POLİSAN HOME COSMETİCS ANTIAGING X1 SU BAZLI AHŞAP BOYASI ile boyadım. Her kat arasında da çok hafif zımpara yaptım. Bu arada fotoğraflardan anlaşılabiliyor mu bilmiyorum ama kulp kısımlarında ve yan taraflarda deri detaylar var. Bu deri detaylar da bu boyayla güzel kapandı. Her ne kadar boyanın üzerinde "parlak" yazsa da hiç de parlak olmadı, gayet mat oldu ki ben de zaten mat severim. 



Mat sprey vernikle vernikledikten sonra bir süre kendisini böyle düz beyaz kullandım. Konumu ile bütünleştiğine karar verdikten sonra da peçete kolleksiyonumdan allı güllü bir tanesini seçerek dekupaj işlemi uyguladım. 



Aslında tek çekmede bu haliyle çok şık olmuştu ama ben hevesimi alamadığımdan biraz daha ekledim. 


Henüz peçete tutkalı kurumadan da elimle üstteki çiçeklerin üzerine ve tekrar tutkal sürüp en alt kısma altın rengi kuru sim serpiştirdim. 



 İnşallah beğenirsiniz. Ben kendi kendime çok beğendim :)

2 yorum: